marcel-en-mark-naar-marokko.reismee.nl

Rondje Nador

Vanmorgen om half zeven aangekomen in Nador. Het duurde een uur om door de douane te komen. Alle papieren werden drie keer gecontroleerd. De douane wilde nog 5 ? p.p. Om sneller te werken maar dat hebben we niet betaald Bij een kleine bar koffie gedronken en gevraagd naar de dichtstbijzijnde benzinepomp. Dat was 90 km verder of 25 km terug. Uiteindelojk zijn we van de route afgeweken om ergens te tanken. Een Marokkaan die passeert op een brommer roept vriendelijk "goedemorgen" en rijdt vrolijk door. Het is oppassen geblazen onderweg.

Er zijn veel gaten in het asfalt. Kinderen kijken hun ogen uit naar de motoren. Er rijden heel veel oude Mercedessen Allemaal walmend van de diesel. Langs de wegen ligt veel plastic afval. Voor de lunch een stokbrood gekocht. Dat ging goed. Ik stond in plaats van voor de toonbank, achter de toonbank en toen ik de persoon aan de andere kant bedankte voor het brood had ik pas door dat ik de klant bedankte. Brood langs de kant van de weg gegeten. Onderweg al moeten stoppen voor koeien, muilezels, apen, geiten en zwijnen. Verder is het wel een mooie omgeving. Wel een hele andere wereld dan wij gewend zijn.

Reacties

Reacties

Natasja

Klinkt gaaf! En... apen? Dan moet het goed zijn ;-)

Marion

Met duo-penottie en pindakaas moet het toch lukken om scherp te blijven. Leuk ook die foto,s..

Rose

Gave foto’s! Mooie anekdote dat je achter de toonbank stond!!
Leuk om de verhalen te lezen, fijne avond en leuke dag morgen!

Peter

Ja, das andere koek dan die mooie wegen in NL. Weer is toch wel goed op de foto’s te zien. Slecht weer en slechte wegen dan wordt het echt oppassen. Wel een avontuur zo, je maakt nog eens iets mee!
Veel plezier.

Joke

Ik zie het zo voor me: achter de toonbank. Veel plezier, jullie zullen wel blijven lachen.

Mariëlle

Liep een beetje achter net al jullie belevenissen gelezen. Weer iets heel anders dan de noordkaap :-)
Weer een geweldige ervaring zo te zien. Beetje jaloers ben ik wel hihihihihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!