marcel-en-mark-naar-marokko.reismee.nl

Laatste trip in Marokko

De laatste dag zijn we verrast door veel regen. Om op tijd bij de boot te zijn, zijn we om half negen vertrokken. De wegen waren nat en verraderlijk glad. Daar zijn we inmiddels al een beetje aan gewend. Ook de plaatselijke bevolking hield rekening met de slechte wegen en reed rustig. De laatste trip ging over een bergpas. Ondanks de regen hebben we toch ook van deze trip genoten. Vanwege het slechte weer hebben Marcel en ik besloten toch maar de boot te nemen naar Sete. We hebben met een aantal reisgenoten nog geprobeerd om tot Barcelona mee te mogen varen maar, de Spaanse politie gaf geen toestemming omdat de tickets op Sete stonden. Dan maar doorvaren tot Sete. Dat duurt ongeveer 40 uur. Op de boot is helaas weinig te doen. Het wordt een lange zit. We zeggen nu al tegen elkaar: "waren we toch maar naar Gibraltar overgestoken". Dat is achteraf. We kijken terug op een hele mooie reis. We hebben veel gezien en beleefd. Door de kennismaking met Marokko zijn we een enorme ervaring rijker over het leven in dit deel van Afrika.

Jeroen

Hoi Mark en Marcel, ik heb genoten van jullie verhalen en foto’s.
Gr Jeroen Janssen

Rose

Leuke verhalen mannen! Goede terugreis!

Joke

Nu het laatste stukje nog, wat hebben jullie een mooie reis gemaakt.

Peter

Sete ligt dat niet in zuid Frankrijk, dan ben je al bijna thuis. Lekker toch en maandag weer werken haha. Kan je uitrusten van deze inspannende reis. Nog veel plezier deze laatste reisdagen.

Youri

Aan jullie verhalen en fotos te zien hebben jullie volgens mij een onvergetelijke reis gemaakt! Goede terug reis!

peter

toffe vakantie en nu nig veilig terug !!!

Irina

Mooie verhalen over een prachtige reis! Goede terugreis groetjes irina

Jose

Mark Marcel genoten van jullie reisverslag en foto's goede reis terug.

Sanne

Omdat ik afgelopen week zelf op vakantie ben geweest heb ik pas zojuist de laatste verhalen zitten lezen en de foto's bekeken. Wat moet het in Marokko ontzettend mooi en indrukwekkend geweest zijn. Ik vond het erg leuk om de reis op deze manier te kunnen volgen! Hopelijk zijn jullie nu weer veilig thuis aangekomen. Tot snel Marcel...

Jeanny

Merk, Marcel, leuk om jullie op deze reis te volgen. mooie verhalen en foto`s. n geweldige ervaring neem ik aan. goede reis terug. !

Peter Fokkema (reisbegeleider)

Hallo Mark en Marcel,

Wat een geweldig mooi verhaal. Goed verwoord. Schitterend dat jullie zo hebben genoten.
Groeten van die gek op de Goldwing met duo passagier.

Dorothe en Wim Wollendorf

Beste Mark
Kwam net jouw boek Vrije Val dat we jaren geleden van jou in Turkije
cadeau kregen in ruil voor onze uitgelezen exemplaren. We stonden daar met onze groene camper. Wat heb jij veel boeken gevuld met jullie smeuige verhalen.
Echt genieten. Wij hebben toen nog een lange reis over Griekse eilanden gemaakt. We hebben onze camper nog steeds en hebben er nu bijna 200.000 k opzitten
Verder nog wat vliegmijlen gemaakt. Jouw boeken zijn heel herkenbaar voor ons en jullie avonturen staan ons levendig voor de geest. We voelen ons bevoorrecht jou / jullie toen te hebben ontmoet. Hartelijke groet uit Eindhoven.
Dorothe en Wim Wollendorf