marcel-en-mark-naar-marokko.reismee.nl

Chefchaouen

De laatste rustdag in Marokko hebben we vandaag beleefd. Hoewel voor vandaag een route was uitgezet hebben we toch besloten om niet te rijden. De wegen in en rond Chefchaouen zijn verraderlijk glad. Het asfalt lijkt wel een gepolijst aanrechtblad. Bovendien willen we ook de Medina van Chefchaouen verkennen. Met een groepje zijn we daar naar toe gewandeld. Het bezoek aan de Medina is zeker de moeite waard. Er hangt een gemoedelijke sfeer. De verkopers dringen niet aan zoals in Marrakesh en Fes. Het stadje zelf is volledig in de kleuren blauw en wit geschilderd. De foto's geven een duidelijk beeld. Voor morgen zijn de weersvoorspellingen niet zo goed. Het gaat regenen. En dat op onze laatste dag in Marokko. We rijden morgen naar de boot in Tanger Med. Dan laten we het indrukwekkende Marokko achter ons en beginnen we aan de terugreis.

Patrice

Jeetje Marc, wat hebben jullie ons laten genieten van prachtige verslagen en fotoos. Poeh het moet voor jullie een geweldige reis zijn geweest. Een hele goede terugreis en uh doe voorzichtig! Grt

Maroucha

Leuke interessante verhalen pap! Alvast een goede terugreis voor jullie beiden ben benieuwd naar de rest van de verhalen als jullie terug zijn!

Natasja

Mooie verhalen! Goede terugreis!