marcel-en-mark-naar-marokko.reismee.nl

Spelen in de zandbak

Marcel zou Marcel niet zijn als hij in de vakantie niet gaat hard lopen. Gisteravond is hij gaan rennen in het mulle Sahara zand. Vier km heeft hij door het zand gelopen. Vandaag hebben we een rustdag gehad. We hebben een korte toer gereden naar zo ongeveer het einde van de wereld. In de plaats Et-taous houdt de verharde weg op en kan je echt niet verder of je moet piste gaan rijden. In deze streek zien we wel veel rally rijders die hier goed kunnen oefenen voor Parijs-Dakar. Ze moeten wel nog trainen want ze waren stuk voor stuk de weg kwijt. trouwens wij zijn de weg ook weleens kwijt als er opeens weer een gat in het asfalt opduikt. Met een steen en een fles werd het gat gemarkeerd. Op de terugweg naar het hotel hebben we met een aantal reisgenoten op de motor in de grote zandbak gespeeld. Eerst met de motor en na een wandeling door Merzouga op een Quad. Een uur lang zijn we op een quad de duinen van de Sahara in geweest. Dat was kicken. Alle deelnemers hadden na het stofhappen nog steeds een big smile op hun gezicht. Vervolgens een duik in het zwembad en we waren weer stofvrij.

Joke

Wat hebben jullie het leuk een echte belevenis. Leuk om te lezen.

Rose

Ah wat leuk!! Tja Marcel dat lopen in zand compenseert de Devils trail van komende zondag!

Mariëlle

Ik blijf genieten van jullie verhalen TOP