marcel-en-mark-naar-marokko.reismee.nl

Marokko here we Come

Na een wat onrustige nacht zijn we vanmorgen om 5 uur vertrokken. Het was nog donker. De A2 naar Maastricht is deels onverlicht en dat is niet echt fijn op de motor. Zeker niet als het ook nog eens nat is. Wij keken uit naar het daglicht. Aangekomen in België werd het langzaam licht maar het zicht werd minder. Het regende en in de Ardennen was mist de spelbreker. Bij Luxemburg was de mist voorbij. Doorrijden ging nog steeds niet want een giga file voor Luxemburg belemmerde ons om door te rijden. Tot Nancy hebben we snelweg gereden. Daarna zijn we binnendoor gaan rijden. We willen immers de Tolweg vermijden. Tot drie uur was het ook in Frankrijk erg nat. Toch zijn we goed opgeschoten. De route binnendoor langs Langres, Dyon en Beaune is erg mooi. Je rijdt daar door de streek waar de Beaujolais vandaan komt. De route du grand cru is aan te bevelen. Het mooie van motorrijden is dat je onderweg alles ruikt, zo hebben we echt de wijn geroken tijdens het rijden. Weinig spannend maar wel leuk en mooi. Onze warme jassen waren vandaag niet overbodig. Pas later op de dag werd de temperatuur aangenaam. We overnachten in Vichy. Morgenmiddag om 4 uur worden we in Sete verwacht. Vanaf Vichy is dat nog ongeveer 450 km. Daarna gaat het avontuur beginnen.

Larry en Annette

Dag Mark,

We hadden eigenlijk nog voor je vertrek een wijntje samen willen drinken en je veel plezier willen wensen, maar dat wijntje/biertje doen we als je terugkomt! Heel veel plezier en dat je om 5 uur vertrokken bent hebben we gehoord!! Groetjes Larry en Annette

Marcel B te O

In vichy begint julkie avontuur. Ik zou er uberhaubt meer dan een paar avonduren voor nodig om daar te geraken. Dat gaat jullie zeker lukken.

MÁNNEN: geniet ervan!

Grz Marcel B tw O

Roos en Alfred

Fijne en leuke reis samen! Leuk om de verhalen en foto’s te kunnen volgen!

Groetjes Roos en Alfred

Natasja

Goede reis! En... wijn ruiken ja nooit verkeerd!

Groetjes, Natasja

Jos van de Wiel

Geniet vooral en maak ook wat kleine video's!
Dat geeft een nog betere beleving voor de thuisblijvers.
Veel genieten daar!

Femke

Goede reis, veel plezier en veilige kilometers ?X

Renée

Goede reis lieve mannen. Let goed op elkaar en geniet ervan!

Nicolr

Voorspoedige en mooie reis! Geniet!!

Chantal

Een hele mooie en vooral veilige reis!! Leuk om jullie te volgen!

Joke

Mooie veilige reis, wij volgen jullie.

Hugo & kirse

Ondertussen op de boot begrepen wij!
Veilige km's gewenst en veel plezier!
Pluk de momenten ?