marcel-en-mark-naar-marokko.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Velen van jullie weten nog dat wij in 2013 een onvergetelijke reis hebben gemaakt naar de Noordkaap. Wij hebben jullie toen op de hoogte gehouden van onze avonturen en ervaringen tijdens de reis. Dat leverde van jullie kant ook leuke reacties op. In 2015 zijn we met de motor via Spanje en Portugal naar Gibraltar gereden en dit jaar steken we de Middellandse zee over naar Marokko in Afrika. De reis start op 2 oktober vanuit Brabant naar de haven van Sètes in Frankrijk.  Op 3 oktober 's avonds om acht uur vertrekken wij van daaruit met de boot naar Marokko en vanaf 5 oktober maken wij een rondrit op de motor door Marokko. Ook van deze Marokkoreis willen wij jullie deelgenoot maken.

Vanaf 2 oktober zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

wij zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Marcel en Mark

Marcel

Goede reis mannen!

Mariska

Wat gaaf!! Heel veel plezier en kom veilig terug

Gr Enschede

Mariëlle

Ik heb nu al zin om jullie verhalen te horen, lijkt me een geweldige reis!

Frits

Dat wordt een mooie reis, daar ben ik van overtuigd.

Jos

Veel veilige km's!

Ton de Ruijter

Leuk jullie weer te kunnen volgen. Succes met de voorbereidingen en goede reis.

Joke

Geweldig wat een avontuur, wacht de foto's en verhalen vol spanning af. Heel veel plezier en good Luck.